07:29 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قیمت طلا و سکه

افت اونس و دلار طلا را کاهشی کرد
پایگاه خبری راد: یک کارشناس بازار طلا و سکه با اشاره به این‌که ارز، طلا و سکه در هفته گذشته نوسانات بسیاری را تجربه کرده‌اند گفت: کاهش ارزش طلا در بازارهای جهانی و افت قیمت دلار قیمت طلا و انواع سکه را کاهش داد و منجر به کاهش ۵۰ هزار تومانی حباب سکه شد.
قیمت طلا، سکه و ارز در آخرین روز بهمن‌ماه
پایگاه خبری راد: امروز با افزایش قیمت اونس جهانی، قیمت طلا و سکه تمام هم افزایش یافت. نرخ دلار و یورو در صرافی‌های مجاز نسبت به دیروز اندکی کاهش هم یافت.
 از بازار طلا، سکه و ارز در روز 3 بهمن چه خبر؟
پایگاه خبری راد: در بازار امروز (سوم بهمن) نرخ خرید و فروش ارز مقداری کاهش یافت اما قیمت طلا و سکه اندکی افزایش را تجربه کرد.
امیدواری به کاهش قیمتها در بازار طلا و سکه
پایگاه خبری راد: قیمت طلا و سکه در حالی در بازار امروز افزایش یافته که رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران امیدوار است قیمتها کاهش یابد.
توضیحاتی در باره قیمت طلا و سکه
پایگاه خبری راد: قیمت سکه و طلا در بازار امروز با کاهش جزئی مواجه شد و به گفته رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به سه میلیون و ۶۳۰ هزار تومان رسیده است.
قیمت سکه، طلا و ارز در آخرین روز ۲۰۱۸ چند؟
پایگاه خبری راد: امروز در پی افزایش قیمت طلای جهانی، قیمت طلا و سکه در ایران هم تا حدودی افزایشی شد. در همین حال نرخ خرید دلار و یورو در بانک‌ها و قیمت انواع ارز در صرافی‌ها نسبت به دیروز بالاتر بود.
حباب 400 هزار تومانی سکه بهار آزادی !
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران با بیان اینکه روند افزایشی نرخ دلار و اونس جهانی قیمت طلا و سکه را در بازار داخلی افزایش داده است، اظهار کرد: خرید و فروشی در بازار صورت نمی‌گیرد و مردم تنها برای سرمایه‌گذاری؛ طلای خام، آب شده و سکه در حجم بسیار محدود خریداری می‌کنند.
 سکه، طلا و ارز در روز 2 دی ماه چند؟
پایگاه خبری راد: بازار امروز (یکشنبه) طلا و سکه با افزایش قیمت اندکی مواجه شده اما این افزایش به گفته فعالان بازار طبیعی است و به زودی دوباره شاهد کاهش قیمت خواهیم بود.
قیمت طلا، سکه و ارز در نخستین روز دی‌ماه چند؟
پایگاه خبری راد: قیمت ارز، طلا و سکه در بازار امروز روند تقریبا با ثبات و بدون نوسانی را تجربه کرد تا این امید را زنده کند که زمستان نیز پا جای پای پاییز در مسیر ارزانی بازارها بگذارد.
از بازار طلا و سکه در اولین روز زمستان چه خبر؟
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام کرد: قیمت طلا و سکه تقریبا در بازار امروز روند با ثبات و بدون نوسانی را تجربه کرده است و امیدواریم در ادامه نیز ارزانی را در این بازار شاهد باشیم.
قیمت سکه، طلا و ارز در ۲۷ آذرماه چند؟
پایگاه خبری راد: امروز نرخ ارز باز هم اندکی کاهش یافت. قیمت طلا و سکه نیز تقریبا ثابت ماند.
قیمت ارز، سکه و طلا در روز 25 آذر ماه
پایگاه خبری راد: روند کاهشی قیمت طلا و سکه همچنان ادامه دارد و هر عدد سکه تمام بهار طرح جدید به سه میلیون و ۴2۰ هزار تومان رسیده است.
روند کاهشی قیمت سکه و طلا
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام کرد که روند کاهشی قیمت طلا و سکه همچنان ادامه دارد و هر عدد سکه تمام بهار طرح جدید به سه میلیون و ۴۲۰ هزار تومان رسیده است.
 ارز، طلا و سکه در روز 21 آذر ماه چند؟
پایگاه خبری راد: بازار طلا، ارز و سکه امروز نیز به روند کاهشی روزهای اخیر خود ادامه داد؛ تا جاییکه سکه تمام بهار طرح جدید سه میلیون و ۵۷۵ هزار تومان و دلار در بازار آزاد تا حدود ۱۰ هزار تومان فروخته شد.
ادامه کاهش قیمت طلا و سکه در بازار
پایگاه خبری راد: سکه و طلا در بازار امروز نیز به روند کاهشی خود ادامه داد به‌گونه‌ای که به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر استان تهران هر عدد سکه تمام بهار طرح جدید به قیمت سه میلیون و ۵۷۰ هزار تومان معامله می‌شود.